Mobil Hatların Kendi Uzun Süreli Kullanıcısını Değil, Yeni Gelecek Kullanıcı Çekme Politikası
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
Şikayetim var !!!
Tamam anlıyorum, kullanıcı sayınızı arttırmayı istiyorsunuz ancak kendi elinizdeki kullanıcılara özen göstermediğiniz takdirde Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan da oluyorsunuz.
Yeni hat alacak ya da hattını taşıyacak kullanıcıya çok daha uygun fiyatlar ayarlayan mobil hat yetkilileri, kendi kullanıcısını, "bu çok daha uygun" dediği ama gerçekte aşırı yüksek fiyatlarla zorlayarak şahsen bezdiriyor.
Ben de bu kullanıcılardan birisiyim. Yetmeyen paketim ancak daimi olarak yükselen faturamla baş başa kalmamak için paketimle Survivor oynuyor, bedava GB yakalayacağım fırsatları kolluyorum. Ama artık yoruldum ve hattımı taşımayı düşünüyorum. Oysa bu hattımı 15 yıla yakındır kullanıyordum ve kolayca da değiştirecek birisi değildim ancak evimize internet bağlanamaması sorunuyla birlikte benim telefon internetiyle yetinmeye çalışmam epey zorlamaya başladı. Yeni taahhüt dönemim geliyor ve bana uygun diye sundukları teklif 114 TL'lik bir fatura.
Yeni hattımdan memnun kalır mıyım bilmem ama nasılsa çıkıp geri döndüğümüzde fiyatlar daha uygun olacaktır. Sadece 1-2 sene sabretmek gerekir... Keşke kullanıcıları başka hatlar arasında böyle pinpon topuna döndürmeyip fiyatlarında birazcık kolaylık sağlasalardı. |