Tekil Mesaj gösterimi
Alt 10 Kasım 2019, 23:55   #1
Çevrimdışı
Fragile
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Uzmanlara Göre Taraflardan Biri Coca-Cola Biri Pepsi Diyorsa İlişki Bitiyor!




Uzmanlara Göre Taraflardan Biri Coca-Cola Biri Pepsi Diyorsa İlişki Bitiyor!


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Günümüzde, ilişki sürdürmenin ne kadar zor olduğunu hepimiz biliyoruz. 21. yüzyılın hızı, sahteliği, maddeciliği ve daha bilimum şeyi yüzünden, birlikteliklerin çok farklı anlamlar kazandığı hepimizin malumu! Ama uzun süreli ve mutlu bir ilişki için dikkat edilmesi gerekenlere özen gösterildiğinde de ilişkiler pekala sürdürülebiliyor. İşte tam da bu noktada; yapılan bir araştırma farklı marka tercihlerinin birliktelikleri ne kadar etkilediğini araştırdı. Ve sonuçlar oldukça şaşırtıcı çıktı!

Çünkü pek çoğumuzun eften püften sorun diyeceği farklı markayı tercih etmenin ilişkilerin sonunu getirebileceği saptandı. İşte ilgi çekici detaylar;

Duke Üniversitesi’nden Gavin Fitzsimmons’a göre çiftlerin farklı markaları tercih etmesi, ilişkide büyük sorunlara yol açıyor.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Araştırmaya göre; bu sorun o kadar büyük ki çiftlerden biri a’yı seçerken diğerinin b’yi istemesi, kişilik özelliklerinden ve hatta ortak tecrübelerden bile daha ağır basıyor

Yani pek çok kişi ilişkinin sürdürülebilirliğini; benzer geçmişe, inanca ve sosyal statü gibi niteliklere bağlarken, en güçlü bağlayıcılardan biri olan ortak seçim konusu unutuluyor


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Diyelim ki; siz Coca-Cola’yı seviyorsunuz ama partneriniz Pepsi taraftarı! Bu ilk başlarda sorun olmazken, ilerleyen dönemlerde bariz problemler yaratabiliyor. Çünkü bir taraf sonunda baskın çıkıyor ve onun tercih ettiği marka diğeri tarafından istemsizce kabul ediliyor. Bu da karşı taraf için favori markasından vazgeçmek durumunda kalan partneri mutsuzluğa sürüklüyor.

Yani marka savaşında bir taraf pes ediyor ama bu nedenle giderek mutsuzlaşıyor. Basit bir konu olarak görünen marka sorunsalında olduğu gibi diğerlerinde de kendini kaybeden olarak görüyor.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Sonuçta; araştırmada varılan sonuç Coca-Cola-Pepsi savaşında ya da başka markaların tercihi konusundaki fikir ayrılığının, mutsuzluk getirdiği!
Mutsuzluğun dolaylı sonucu olarak da ilişki tehlikeye giriyor ve eğer bu sınav atlatılamazsa birliktelik sona eriyor. Ne diyelim; umarız bu araştırma sonuçlarını kendi ilişkinizde de aklınıza getirir ve marka savaşı yüzünden partnerinizi mutsuz etmezsiniz
.

-Alıntı-

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver