Merhaba sevgili if üyeleri,
Sizlere sormak istediğim help için atama sistemi uygunluğu veya bu konuda 2 ceşit alternatif var iken hangisinin daha iyi olacağı hakkında düşüncelerinizdir.
2017 de geveze help inde denediğim atama sistemi hazırladığım kod un gelişmesine sebep olmuş ve helpers ın aktif, daha dinamik olması için güzel bir aracı olmuştu. Atamalar sırasında, kişi atamaya cevap vermediği takdir de ilgili/ilgisiz olması ve kimin ne kadar bilgi ye sahip olduğu sessiz helper larında aktif olmasına veya voice verme esnasında sorun yaşıyan kişilerin büyük bir + sını kazanmıştı bu sistem.
Ayrıca yine ilk olarak sevgili @
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] in help yönetimlerinde gördüğüm help kanalı kullanıcı beklemeyi serbest yapma konusunda düşüncelerinizi merak ediyorum.
Bu konuda bilgi sahibi olan sizlerin de konuyla alakalı tecrubelerinden/düşüncelerinden konu hakkında araştırmada olan kişilerin yararlanmasını sağlamak amaclı, konu altında düşüncelerinizi paylaşırsanız help dünyası işleyiş acısında iyi olacağı düşüncesindeyim. İyi forumlar.