Tekil Mesaj gösterimi
Alt 01 Haziran 2019, 15:56   #1
Çevrimiçi
Beatrice
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Sohbet.Net Help Kadrosu Güncel Haziran 2019




- Sohbet.Net Guncel Help Kadrosu -

HelpFounder Help Kanalları Sorumlusu : KokteyL

Help Manager Help Master Kurul Başkanı] : Legend

HelpMaster: -

Helpsop: yaSmin, Twain

Help Asistan: UnreaL

Kıdemli Helperler : dELi, Fromhell

Helper : UnreaL, Sergen, Seth, Unknown, Senior, Steven, Syzop, Berceste, Cumhuriyet, Aksaray, Connesione, SaNCaK, Stskeep, uNSouL, ACeLya, eiffel65, Uur, GeneraL, Vodqa, Tolga, illya, Ayaz
Bitirim, IRCPLus, Selim


Help Adaylar : -


Eğitmenler: KokteyL, Vodqa, Fromhell, yaSmin, UnreaL, Legend, Twain

Genel Sorumlu: KokteyL

#Help Departmanlar ve Master Sorumlusu: Help Yönetim
#Eğitim Sorumlusu: Legend
#HelpSınav Sorumlusu: Twain



Help Departmanı Nasıl Yönetiliyor ?

#HelpMaster departmanında görev alan HelpAsistan, Helpsop, HelpMaster, HelpManager ve HelpFounder tarafından en doğru kararı almak için, kendi aralarında istişare ederek, uygun görülen kararlar doğrultusunda tamamen Demokratik bir şekilde yönetilmektedir.

Level ve Yetki Dağılımı

Help Stajyer=> #Help kanalında seviyesi; 2-3

Helper => #Help kanalında seviyesi; 3-5

Kıdemli Helper => #Helpers kanalında seviyesi; 5-10

HelpSop Adayı => #Helpers kanalında seviyesi; 10-15 ve #Helpmaster üst yonetim hakkı.

HelpSop => #Helpers kanalında seviyesi; 15-30 ve #Helpmaster üst yönetim hakkı.

HelpMaster => #Helpers kanalında seviyesi; 30 ve üzeri ile #Helpmaster üst yönetim hakkı.

HelpManager => #Help departmanı seviyesi; Help Founder tarafından atanır. #Helpmaster üst yönetim sorumlusu.

Helpstajyer => Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör’ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak 1 hafta ila 1 ay arasında değişmektedir.

Helper => Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpasistan rütbesine yükselmek ve helpstajyerlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır.

Kıdemli Helper => Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek helpstajyerler ve helperları en iyi şekilde yönlendirmek başlıca görevleri arasındadır. Helperler arasından bireysel eğitim komitesine seçilen yetkililer bu birime bağlı olarak #Helpteam kanalında kullanıcılara, gerekli eğitimi verirler. Sürekli araştırmalar yapıp kendilerini geliştirirler ve öğrendikleri bilgileri helperlar ile paylaşırlar.

HelpSop Adayı => Help departmanına bağlı tüm kanallarda ve server genelinde helperları gözlemlemek, Belirli aralıklarla helperlerin idle sürelerini kontrol ederek kural limiti aşılmışsa Away konusunda uyarı yaparlar. #Helpteam kanalında Helperlerin eksik konuları ile birebir ilginmeli ve gerekli eğitimi vermelidir. Ayrıca bütün HelpSop Adayları günde en az 1 eğitim verip ve voice listesinde üst sıralarda yer alması başlıca görevlerindendir.

HelpSop => Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpsop adayları, kıdemli helperler ve helperler ile paylaşırlar. Aynı zamanda HelpManager’lar tarafından verilen uzmanlık eğitimlerini yakından takip ederler. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Eğitim ve Sınav birimleri sorumlusu bu departmanda yer alır, ortak olarak hazırladıkları uzmanlık eğitimleri çizelgesini uygulayarak Kıdemli Helper ve Help Sop Adaylarını komite için hazırlarlar. Help üst yönetim üyesi olduklarının bilincinde olup bu rütbeye yakışır şekilde davranırlar. HelpSop rütbesinde yer alan kişiler eğitim birimini yakından takip edip, eğitim sorumlusu olan üstüne her konuda yardımcı olmak zorundadırlar. Öğrenci gözetmeksizin online olduğu süre içinde öğrencilere egitim verip ve onlarla ilgilenmekle yükümlüdürler. Ayrıca her HelpSop voice listesinde yer alıp kendini #help kanallarında göstermek zorundadırlar.

HelpMaster => Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer. HelpMaster rütbesinde yer alan kişiler; Helpstajyer, Helper, HelpSop Adayı ve HelpSopları gözetleyerek onların gelişiminde yardımcı olurlar. Terfi edecek kişileri gözetleyip seçtikten sonra HelpManager ile istişare ederek oylamaya sunarlar. Yapılan oylama sonunda gözetlenen kişiler uygun görüldüğü takdirde yetkilendirirler. Ayrıca bütün HelpMasterler eğitim ve sınav biriminde yer alıp, günlük düzenli olarak eğitim vermek zorundadırlar. Voice listesinde bütün help kadrosunun adını görmek, gözetlemek ve listede adlarının olması başlıca görevlerindendir.

HelpManager => Help departmanının geneli ve Help üst yönetimini üyelerinden sorumludur. Departman hakkında alınacak kararlar, üst yönetim üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçirmek için çalışır. HelpManager’in aldığı bütün kararlar HelpFounder niteliğini taşıyıp verdiği yükümlülükleri uygulamak üst yönetim üyelerinin görevidir.

Not: İlgisiz helperları gözetleyip performansını attırmak ve onlara gereken desteği çıkmak, yeni helperlar bulup departmana kazandırmak bütün üst yönetim üyelerinin başlıca sorumluluğudur. Ayrıca voice verme, hal ve hareketleri ve konuşma tarzıyla üst yönetim üyeleri bütün helperlara örnek olmak zorundadırlar.

Help departmanı yönetim şekli demokrasidir ve 1 helpmanager, 1 helpmaster , 0 helpsop ve 1 HelpSop adayı olmak üzere founder hariç toplam 4 kişinin koordineli çalışması ile yönetilmektedir. Help departmanı üst yönetim aşağıdaki gibidir;

1– Legend (HelpManager)
2– yaSmin, Twain, (HelpMaster)
3– UnreaL (HelpAsistan)

Sohbet.Net help departmanında üst düzey bir karar alınacağı zaman, yukarıda gösterilen kurulun çoğunluğu gerekmektedir. Help Founder’in görevi kurulun objektif ve doğru kararlar vermesini sağlamak/denetmektir. Aykırı durumlarda Help Founder‘in, kurulun aldığı kararları veto hakkı bulunmaktadır. Bakanlar kurulu-cumhurbaşkanı arasındaki karar sunum onay/red durumuna paralel bir sistemdir.

Departman Kanalları

#Help: IRC-d(Unreal3.2.8.1. SohbetNet edition) ve Services(ircservices-5.0.63 SohbetNet edition) resmi yardım kanalı.
#Helpers: Departman bireylerinin sohbeti ve yardımlaşmasına olanak sağlayan kanal.
#HelpSinav: Belirli periyotlar ile koordine edilen genel helper seçme sınavları ve uygun görüldüğü zamanlarda kişisel helper seçme sınavlarının uygulandığı kanal.
#HelpEgitim: Genel IRC-d/SVS eğitimlerinin verildiği ve IRC-d/SVS komut soru-cevap oyun botunun aktif olduğu kanal.
#HelpTeam: Bireysel helper yetiştirme kanalı.
#HelpStaff: Eğitmen statüsünde bulunan görevlilerin sohbeti, yardımlaşması ve koordineli olarak çalışması için kurulmuş kanal.
#HelpMaster: HelpSop adayı ve daha üst statüde bulunan yardım birimi üst görevlilerinin bulunduğu, ekip üst yönetim kanalı.
#mIRCHelp: mIRC/Scripting konularında yardım verilen kanal.
#mIRC: Help departmanın kendi aralarında ve kullanıcılarla sohbet edebileceği genel sohbet kanalı.

Departman Botları

Help: Dedicated tarafından hazırlanan ek olarak yönetim ve kontrol sistemi entegre edilmiş genel yönetim botu.
HelpEgitim: IRC-d/SVS komut soru-cevap oyun botu.
Egitim: Gelişmiş özelliklere sahip genel/bireysel eğitim botu.

Help Departmanı Web ve E-Posta Adresleri

Web Sitesi: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

E-Posta: KokteyL@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...].net

Sohbet.Net Help departmanının misyon edindiği değerler, aşağıda 5 ana başlık altında sıralanmıştır:

Kullanıcılara en hızlı ve en doğru yardımı vermek
Her zaman yaptığı yada yapacağı yenilikler ile ilgi odağı ve en iyi departman olmak
Kendi bünyesindeki eğitim alt departmanı ile en iyi yardım görevlilerini yetiştirmek
Sunucu üst yönetiminde görev alacak (IRCOp/Admin) kişileri yetiştirmek
Vizyonumuz ise her ne olursa olsun misyonlarımıza bağlı kalmaktır.

Yardımcı Sorumlu terfileri, ilgili birim sorumlularının kriter ve gözlemleri doğrultusunda önerisini üst kurula sunması halinde gerçekleşmektedir.

Ödüllendirme Sistemi

Haftanın Helperi

Help sistem botu ve Help üst yönetimi tarafından yukarıdaki kriterler, her helper için ayrı olarak parantez içerisinde verilen yüzde değerleri kapsamında kayıt altına alınmakta; her hafta sonunda tüm helperler için genel bir puan tablosu elde edilmektedir. Hafta sonunda bu puan tablosunun zirvesindeki helper, 1 hafta süre ile Tüm global kanallarda karşılama mesajı ve voice(+) ayrıca +q flagı gibi çeşitli ayrıcalıklarla ile ödüllendirilmektedir.

Ayrıca Managerin dışında sunucuya olumlu yonde katkı sağlayan kişilerede Oper ödülü verilmektedir.



Şartlar ;

* #help kanalı içerisindeki performansı. ( voice verme ve kullanıcı iletişimleri. )
* #helpteam kanal içerisindeki performansı. ( eğitim verme veya eğitim alarak kendisini geliştirme. )
* Online süresi ve help kanalında bulunma süresi.
* Global ve özel kanallardaki izlenimler. ( sunucu genelindeki tavırlar ve hareketleri. )
* Kişiliği ile örnek teşkil edecek düzeyde olmak.
* Bu projede zaman kısıtlaması yoktur. Kanal layıkı ile yonetildiği sürece helper arkadaşta kalıcı olacaktır.


Bu vakte kadar departmana katkıda bulunup emek vermiş olan herkese teşekkür ederiz.

Bilgi: Departmanımızda şu an için herhangi bir genel helper seçme sınavı planlaması yoktur. Kişisel helper seçme sınavları ise, online sınav sorumlularımız tarafından #HelpSinav kanalında gün içinde devam etmektedir.

__________________
I suffered, I learned, I changed..
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet sohbet