Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Cevap: BOPM Muaf Port
Merhaba @ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ve @ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2*/src/send.c dosyasındaki; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment)
{
aClient *cptr;
int i, j;
char connectd[1024];
char connecth[1024];
if (!disconnect)
{
RunHook(HOOKTYPE_LOCAL_CONNECT, sptr);
ircsprintf(connectd,
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) [%s] %s%s%s",
sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost,
sptr->class ? sptr->class->name : "",
#ifdef USE_SSL
IsSecure(sptr) ? "[secure " : "",
IsSecure(sptr) ? SSL_get_cipher((SSL *)sptr->ssl) : "",
IsSecure(sptr) ? "]" : "");
#else
"", "", "");
#endif
ircsprintf(connecth,
"*** Notice -- Client connecting: %s (%s@%s) [%s] {%s}", nick,
user->username, user->realhost, Inet_ia2p(&sptr->ip),
sptr->class ? sptr->class->name : "0");
}
else
{
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s]",
nick, user->username, user->realhost, comment);
ircsprintf(connecth, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s] [%s]",
nick, user->username, user->realhost, comment, Inet_ia2p(&sptr->ip));
}
for (i = oper_fdlist.entry[j = 1]; j <= oper_fdlist.last_entry; i = oper_fdlist.entry[++j])
if (((cptr = local[i])) && (cptr->user->snomask & SNO_CLIENT))
{
if (IsHybNotice(cptr))
sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name,
cptr->name, connecth);
else
sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name, cptr->name, connectd);
}
} satırlarını, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! void sendto_connectnotice(char *nick, anUser *user, aClient *sptr, int disconnect, char *comment)
{
aClient *cptr;
int i, j;
char connectd[1024];
char connecth[1024];
if (!disconnect)
{
RunHook(HOOKTYPE_LOCAL_CONNECT, sptr);
ircsprintf(connectd,
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%s@%s) [%s] %s%s%s",
sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost,
sptr->class ? sptr->class->name : "",
#ifdef USE_SSL
IsSecure(sptr) ? "[secure " : "",
IsSecure(sptr) ? SSL_get_cipher((SSL *)sptr->ssl) : "",
IsSecure(sptr) ? "]" : "");
#else
"", "", "");
#endif
ircsprintf(connecth,
"*** Notice -- Client connecting: %s (%s@%s) [%s] {%s}", nick,
user->username, user->realhost, Inet_ia2p(&sptr->ip),
sptr->class ? sptr->class->name : "0");
}
else
{
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s]",
nick, user->username, user->realhost, comment);
ircsprintf(connecth, "*** Notice -- Client exiting: %s (%s@%s) [%s] [%s]",
nick, user->username, user->realhost, comment, Inet_ia2p(&sptr->ip));
}
for (i = oper_fdlist.entry[j = 1]; j <= oper_fdlist.last_entry; i = oper_fdlist.entry[++j])
if (((cptr = local[i])) && (cptr->user->snomask & SNO_CLIENT))
{
if (IsHybNotice(cptr))
if (6667 != sptr->listener->port) {
if (strcmp("BopmNick", cptr->name)) {
sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name,
cptr->name, connecth);
}
}
else {
sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name,
cptr->name, connecth);
}
else
sendto_one(cptr, ":%s NOTICE %s :%s", me.name,
cptr->name, connectd);
}
} olarak değiştirin.
Kırmızı olarak belirttiğim yerler BopmNick ve BopmNick'in koruyacağı yani xline uygulayacağı port'tur. Kod içinde belirlediğiniz BopmNick sadece yine kod içerisinde belirttiğiniz port'taki giriş-çıkışları görür. Diğer portlardaki giriş-çıkışları görmez, dolayısıyla işlem uygulayamayacaktır yani muaf tuttuk denilebilir. Aynı mantıkla çoğaltabilirsiniz portları veya nickleri.
Son olarak make ve ./unreal restart komutlarıyla editi aktif edersiniz.
@ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sizde saygısız ve ukalaca yorumlarınızı kendinizde saklayın. Bizler burada gönüllü olarak bilgimiz yettiğince yardımcı oluyoruz insanlara. Epi topu da 3-5 kişi kaldık keyfimizi kaçırmayın.
İyi forumlar. |