1. öncelikle mantık hatalarına bakalım, kodlara bakınca söyle bir durum var..
"eger nick ben degilsem dur yoksa şunu yap et"
oysaki kodları akıllı yapan mantıgıdır..
bi kodu söyle degiştirelim "eger nick bemsem şunu yap ki; zaten ben degilsem secenegi yok!"
2. eventlara ID vermenin riski var aynı ID de baska bi event varsa
çalışmaması olasılıgı var biz bunun yerine bu ihtimali ^* ile ostadan
kaldırıyoruz ^ burada öncelik * ise ID siz hepsi gibi.
ayrıca HALT etmek de gereksiz ki zaten bi halt'a da yaramaz ses bitince
kodun görevi biter..
bu arada sunuda belirtmek gerekir yeni sürümleri pek bilmem ama eski
sürümlerde (6.xx olanlardan bahsediyorum) mIRC tek kanal ses calma
özelligine sahip aynı anda bi kanalda kicklenir o arada bi yerde op olursan
ses calmaya bilir.. bunu test etmek lazım zira splay kuyruklu ses calıyorsa
komblike bi aksiyonda uzunca sesleri dinlersin Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
evet buna göre kodlar şu sekilde çalışır.
umarık eksik bişey söylememişimdir ve kalmamıstır. sesleride kendi seslerine göre düzenlersin artık.
birsey daha sendeki sesleri bilmemde buradakiler cok iyiymiş [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #ses on
on ^*:join:#: { if ($nick == $me) { splay $mircdir $+ red.wav } }
on ^*:part:#: { if ($nick == $me) { splay $mircdir $+ red.wav } }
on ^*:op:#: { if ($opnick == $me) { splay $mircdir $+ red.wav } }
on ^*:deop:#: { if ($opnick == $me) { splay $mircdir $+ red.wav } }
on ^*:voice:#: { if ($vnick == $me) { splay $mircdir $+ red.wav } }
on ^*:devoice:#: { if ($vnick == $me) { splay $mircdir $+ red.wav } }
on ^*:help:#: { if ($hnick == $me) { splay $mircdir $+ red.wav } }
on ^*:dehelp:#: { if ($hnick == $me) { splay $mircdir $+ red.wav } }
on *:disconnect:{ splay Sounds\disconnect.wav }
on *:start:{ splay Sounds\taiacilis.wav }
on ^*:kick:#: { if ($knick == $me) { splay $mircdir $+ sounds\red.wav } }
#ses end |