Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| 7.Haftanın Help Departmanı Esohbet.net #help
EsohbetNet IRC Help departmanı görevlileri ; HelpFounder : Unye HelpOper : KraL Helpmaster : Nietzsche, Faruk ,boffin Helpsop : Arrow, Sunset , Lady, San Helpdesk : TsuNami, Mihrace, Kuralsız, HuzuR Kıdemli Helper : Destan,HuRii Helpers : Unye, KraL, Nietzsche, Faruk, boffin, Arrow, Sunset, Lady, San, TsuNami, HuRii, Mihrace, ArtemiS, Berk,
BeautifuL, Ceylin, GoncAa, GuL, Asist, KaPTaNN, BuLuT, isyankar, NucLeaR, EfSu, Ayaz, NaRSi, Ruh, Bozkurt, EspeLa, akrepizm,
SANDERS, Elizan, alew26, KayıtSız, KuraLsız, dolorex, Ebru, Sedat, bukowski, kürsat25, Enrique, Ebru20, PromiL, secret06, Lee,
edaaa, Prince, eLySion, HuZuR, ToLeDo, Destan, hira, BaTMAN, Liongirl, SLn, maNga, E\, King, Scofield, Mu-rat, ceylinsu22, FORMULA1,
cemal, Axis, SouLChase, eXcitinG, DaRp, San, SecKiN, Swat, MeLis Sistem İşleyişi ve Görev Dağılımları Help koordinator: Unye Yardımcısı : KraL Eğitim Genel sorumlu : Nietzsche #Eğitim kanalının sorumlusu : Lady Yardımcısı: boffin Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu : Sunset Yardımcısı : Arrow Bot ve Scprt sorumlusu : KraL,Unye #mIRCHelp sorumlusu : Unye mIRCHelp kadrosu : Faruk, Kinq, boffin, Arrow, Kuralsız, Destan, Orhan,Lady, #Sınav Kanalı Sorumlusu: Unye Yardımcısı : San Eğitmen Kadromuz : Unye, Kinq, Kayıtsız, boffin, Arrow, Sunset,Kuralsız,Strak,Faruk,TsuNami,San,Destan,Lad y,BeautifuL Eğitmen Adayları : SLn,Ebru20,KaptanN,Batman,Elizan,Sedat,EspeLa ************************************************** ******************************************** *EsohbetNet Help Yönetim Ve İşleyiş Sistemleri ; A) EsohbetNet Help Departmanına dahil olma sistemi ; * #Sınav Kişisel Sınav olma şartları ; -Kayıt tarihi - 7 günün üstünde olması -Online süresi - 15 saat aşmış olması * #Eğitim Sistemine dahil olmak Eğitim sistemine dahil olabilmek için iki şekilimiz vardır ; 1) Helper sınavı sonucunda 2) Talep üzerine B) #Helpers görevlendirme (user karşılama) sistemi: #Help kanalına giriş yapan kullanıcı ;#Help kanalında bulunan online helperden birisi atanır ;Esohbet-HELP ==> Botumuz tarafından atanan helperi belirtirir.Atanan helper yardımı gerçekleştirir ; bu yardım işlemi bittikten sonra ;
İki saatlik bir döngü başlar ; Aynı kullanıcı bir daha help'e geldiğinde ; #help kanalında bununan online helperleden voicesi az olan ikinci helperi atar.Böylece haksızlığın voicenin önüne gecilir.
Bir helper bir kullancıya ; iki saat icinde bir kere yardım verebilir.Eğer o anda hiç bir helper yoksa ;
ve aynı helper ; ve aynı kullanıcı varsa bu sefer ; yardım işlemi için #helpers kanalına !yardım nick yazarak voice verebilir.Yardımı gerçekleştirebilir.Bunun Takipini : HelpOffice saglayabiliriz. C ) Ödüllendirme Sistemi : Helperin -Departman içindeki sevgisine,baglılığına ve saygısına -Online süresine -Voicelist durumuna -Bilgi seviyesine -Gayretlerine Yukarda belirdiğimiz durumlar baz alınarak ; Ödüllendirme yapılmaktadır ve Ayın helperi secilmektedir.
-Ayın helperi secilen helper'imize ; Bir üst kıdeme atlatılmaktadır.Gerekli yerlerde topic olarak bildirilmekterdir. Ç ) EsohbetNet IRC network Help departmanı kanalları : #Help -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 EsohbetNet Resmi komut destek kanalı. #Helpers -> Departman bireylerinin sohbeti ve bilgi alış veriş/paylaşım(ını) sağlayan kanal. #Eğitim -> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu'nun aktif oldugu kanal. #HelpEğitim -> EsohbetNet Help departmanı bireysel eğitim kanalı (helper ve adayların bulunacağı kanal) #HelpDenetim -> Bireysel eğitim sonrası adayların performans denetlendiği kanal. #HelpDeneme -> Helper adaylarına ya da helperlerimizin komut denediği kanal işlevindedir. #mIRCHelp -> mIRC/Scripting konularında destek verilen kanal. #Sinav -> Kişisel sınav yaptığımız ve değerlendirilmesi yapıldığı kanaldır. #helpyönetim -> Help departmanı üst yönetim kanalı. #VipHelp ; Helpoper ve Helpmasterların bot üzerinde oper eksikliğinde sunucunun işleyişini badnick vs. uzaklaştırma değiştirme işlemeni yarayan kanaldır. D ) EsohbetNet IRC Network - #HELP Departman Hiyerarşi Sistemi ; 1-)Helpstajyer HelpStajiyer- #help kanalında alıcağı prefix --> % (Halfop) Kanallar: %#help,#helpers,+#eğitim,+#Helpeğitim Görevleri; Belirli bir süre gözemlendikten sonra gösterdiği performansa göre değerledirme yapılır. Sonuç olarak ; yükseltilir veya departmandan bağlantısı kesilir. 2-) Helper Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @ (operator) Kanallar: @#help,#helpers,+#eğitim Görevleri; Kendisini stajiyer döneminde iken saygı, uslub ve #Help kanalına olan ilgisini kanıtlamış kişidir. 3-)Kıdemli Helper Kıdemli Helper - #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator) Kanallar: @#help,+#helpers,@#eğitim,%#helpeğitim,#%Sınav,%#m ırchelp Görevleri: Helperların eksik oldukları konuları tesbit etmek ve onları gelişmesini sağlamak ve Helperlara örnek gösterilicek kişi(ler)dir (eğitmen Helper) Bilgi: Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Silmek için tek başına karar veremez. O an cıkıcak olan hoşsuzluğu not alır ve bir üstüne verir yönetim kararı ile çıkıcak sonuca göre gereken yapılır.)
#Sınav kanalına etkili bir şekilde rol hakkı ve düşüncesi vardır. 4-) HelpSop HelpSop- #help kanalında alıcağı prefix --> @(operator) Kanallar: @#help,@#helpers,@#eğitim,@#helpegitim,@,@#Helpyön e tim,@#Helpdenetim,@#Sınav,@#mırchelp Görevleri: Helper aday adayları'nın eğitimlerini takip etmek ve departmanın sistemini en iyi bir şekilde kavramış kişi(ler)dir (helpmaster adayı) Bilgi:Ekleme silme yetkisine sahiptir. (Departmanda O hoşsuzluğu yaratan kişileri eğer oline olan HelpMaster yok ise tek başına karar verebilicek yetkiye sahiptir.) Not: Aynı zaman da #helpers kanalını +m moduna alma yetisine de sahiptir. 5-) HelpMaster HelpMaster- #help kanalında alıcağı prefix --> &(Protect) Kanallar: &#help,&#helpers,&#eğitim,&#helpegitim,&#helpdenem e,#helpyönetim,&#VipHelp,&#HelpDenetim Görevleri: Departman'nın bir biriminden sorumludur belirlenen görevin tüm kordinesini sağlamak ve takip etmekle yükümlüdür 6-) HelpOwner HelpFounder- #help kanalında alıcağı prefix --> ~(owner) E ) EsohbetNet IRC network Help departmanı botları. HelpOffice ==> IRCdaemon(Unreal3.2.8.1) ve RuLzzServices-0.5 Soruları ile donatılmış 7/24 online olan soru-cevap botu. E-Help,HelpOffice ==> Bireysel eğitim ve sorgu botu. Esohbet-HELP ==> Help kanalına Kullanıcı girişlerinde duyuru için kullanılan bot. Esohbet-Host ==> Helperlara host sağlamak için kullanılan bot. Help-D ==> HelpDüello Oyun botudur ; #helpers kanalında haftanın belirli günlerinde aktif olur. EHD ==> E-Help Dilek bot-u hiçbir helpüst yönetimde kimse olmadığı takdirde helperlerin dilek,şikayet,önerlerini yazabilecekleri bottur.7/24 Online değildir.
'' Bilgilerden ötürü Esohbet help founderi Unye nickli arkadaşımıza teşekkür ediyorum.
Başarılarının devamını dilerim.
Esohbet Help departmanı hakkındaki görüşlerinizi sevgi ve saygı çerçevesinde bu başlık altına bildirebilirsiniz.
__________________ Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır. |