Cevap: Haftanın Help Departmanı <4>Kalbim.net
Help birimi içerisinde ; İki sefer , Help Founderi Değiştirildi.
İlk başlarda yeni düzen - kadro ve kemikleşme dönemi geçirdi. Sebebi ise , kaliteli bir ortamı tercih eden kullanıcıların bu domain altında toplaşmasından kaynaklanıyor.
Sunucunun sabit ve tavruza yermeyen düzenli bir sistemi mevcud ; Ve #Help Biriminde 7/24 Kesintisiz , hizmet veren sunuculardan birtanesi ; a ) Helper(s) olsun b ) Yardım(help) bot(s) olsun Help birimi elinden geldiğince kullanıcı memnuniyeti ile part yaptırmakta. Offline durumda , bot özeline gelip gerekli açıklamaları yapıp , özelde NS-MS-CS yardımı sunmakta ;
Bu demektir ki , Gelen Kullanıcı , Hiç bir şekilde , eli boş dönmemesi bu Kalbim.net için '' +1 '''dir.
Şuan ki Kadroda zaten temelleşmiş ve üzerine inşa edilcek bir düzene sahib. Kalbim.net Help Birimine Başarılar dilerim. ( hak eden hak ettiğini alır )
__________________ kS.-.cMGz |