Merhaba Sevgili ircforumlari.net kullanicilari;
2014 yılının 1. hafta polemik konusu olarak Zurna.net help departmanı seçilmiştir. IRC.Zurna.Net / #Help departman kadrosu
HelpFounder; cyborg HelpManager; blind, Master HelpSop; Serginho, Hyper HelpSop adayı; Stranger Helperlar; Intimacy, mStf, Lost, Nick, Disconnected, ArchangeL, Serseri, parkie, Theos, Prenses, oNe, CaDi #Help departmanı görev dağılımı
Genel sorumlu; cyborg
Helper sorumlusu; blind, Master
Eğitim sorumlusu; Master
Sınav sorumlusu; Master, Stranger
Temel sorumlu; Hyper mIRChelp sorumlusu; Hyper Kanallarımız
#Help Zurna.Net Resmi IRC-Daemon/Services yardım kanalı
#Helpers Zurna.Net IRCHelperları için sohbet ve yardımlaşma kanalı
#Soperator Help departmanı üst yöneticilerinin fikir alış-verişi yaptıkları kanal
#Sınav Helper olmak için kullanıcıların sınava tabii tutuldukları kanal #mIRCHelp: client/aliases/popups/remote/users/variables vb. mIRC Kodları hakkında kullanıcıların destek aldığı kanaldır. Yardım sistemi
#Help kanalına kullanıcı girdiği zaman online olan helperlar IRCd/SERVICES sorusu olan arkadaşlar özelimden voice(+) isteyebilirler mesajı ile kanala giren kullanıcıyı bilgilendirerek özelinden yardım istemesini sağlamaktadır. Yardım almak için kanalda bulunan kullanıcı sorunu çözüldükten sonra dilerse kanalda öğrenme amaçlı bekleme yapabilmektedir. #Help kanalındaki diyaloglar komutlardan ileri gidemez, komutlar tartışılabilir; bunun haricinde bir tartışma ortamı söz konusu olmayacaktır.
Eğitimler için gerekli gördüğümüz şahıslarla bire-bir eğitimi tercih edeceğiz.
Sınavlar için de tercihimiz bire-bir sınavlar olacaktır. Başarılı bulduğumuz istekli ve yeterli kullanıcıları #helpers kanalına kabul edeceğiz. Her başvuran kişi sınava kabul edilmeyecektir. Nadiren de olsa genel sınavlar yapılacaktır.
Bilgilerin tamamı
Master nickinden alınmıştır. Kendisine teşekkür eder ve Başarılarının devamını dilerim.
Zurna.Net #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz.