Haftanın Help Departman Polemiği < 11 > Geveze.org / #Help
Merhaba sevgili IRCForumlari.Net kullanıcıları,
2013 yılının 11.Hafta polemiği Geveze.org #help departmanı seçilmiştir. *** Geveze HELP Departmanı Hiyerarşik Yönetim Kadrosu *** Koordinatör : Cesur Genel Sorumlu : oLuMCuL Helpmaster : oLumcuL HelpSop : Microsoft & astronbnx HelpDesk : Joseph & SmT & KripteX Helpdesk-Adayları : KeyF Eğitmenler: SmT & Joseph & KeyF Helperler : Osy - DeNiZCi - bLack - Suskun - MerTcaN - NucLeaR - Soğuk-Heyper - RaMiuS - Axi - quaL Stajyer Helperler : Uzay - Hurii - ExeLans - PiNoCCHio - TiM Departman kanalları ; #Help : RuLZzServices-Special-6 IRCd/SVS destek kanalı. #Helpers : Departmandaki helperlerin dinlenme, sohbet etme ve yardımlaşma kanalı. #HelpDesk : Departmandaki helpdesk ve üstü yöneticilerin toplantığı kanaldır. #Egitim : Soru/cevap botunun aktif olduğu kanaldır. #Sinav : Genel Helper seçme sınav kanalıdır. #Educator : Bireysel helperlerinin yetiştirildiği kanaldır. #mIRCHelp : Remote + Addon + Hazır kodlar + parça kodları hakkındaki destek kanalıdır. #Helpdepartman : Helper problemleri, istek, öneri ve şikayet kanalıdır. Help Departman Kanallarındaki aktif olan botlar ve görevleri #Help kanalındaki botlar : Geveze-HELP ve HelpBot #Helpers kanalındaki botlar : Geveze-HOST - HelpBot #Educator kanalındaki Botlar : HelpBot - Nomercy #Sinav kanalındaki botlar : HelpBot - Nomercy #Educator kanalındaki botlar : HelpBot - Nomercy #mIRCHelp kanalında botlar : Geveze-System - HelpBot - Nomercy #HelpDesk kanalındaki botlar : HelpBot - Nomercy #Helpdepartman kanalındakl botlar : HelpBot - Nomercy Görevleri #HelpBot : Departmanın bütün kanallarında görevlidir. Her kanalda ayrı görevi yapar #HelpBot kanal ve görevleri ; #Help kanalına girenin özeline bilgi verir. #Help kanalındaki düzeni sağlar #Helperler hakkında detaylı bilgi verir #Helpers kanalında atama yapar ve voice sistemi + puanları gösterir. Helper siler-ekler giriş yapan helperleri kayıt altına alır. #Help kanalında yazılan bütün yazıları hafızaya kayıt eder #Sinav kanalında sınav yapar #educator kanalında bireysel egitim verir #Helpdepartman kanalında sikayet alır ve hepdesk kanalına yansıtır. #Helpdesk kanalında yöneticilerin uyguladığı komutları yansıtır ve kayıt altına alır Geveze-HELP : Help kanalına giren kullanıcıların özeline bilgi verir. Geveze-HOST : Helperlere kıdemine göre host verir Geveze-System : mIRCHelp kanalındaki soruları kayıt altına alır ve mIRCHelp yetkililerine gösterir Nomecy : Educator kanalındaki eğitim alan kişilere host verir ve giriş çıkışları kayıt altına alır HelpGame : Egitim kanalı soru/cevap oyun botudur. Adaylarımız kendilerini burada geliştirebilirler. Geveze.ORG Help departmanının amacı ve önemi : Sunucu üzerindeki bilinçsiz kullanıcılara yardım etmek ve bilinçlendirmek.
Departman içerisinde en iyi helper kadrosuna sahip olmak.
Kullanıcılara hızlı ve etkili yardım etmek.
Sunucu üst yönetimine yönetici yetiştirmek. Not : Helpmaster görevini en iyi şekilde yapıp departmana helper kazandırmak başarıları tavırları göz önünde bulundurularak IRC Operatör ödülü ile ödüllendirilir.
Not2: Bireysel helper seçme sınavlarımız Online sınav sorumluları tarafından gün içerisinde devam etmektedir.
Sınavda başarılı olan kişiler öncelikle helpstajyer olarak eklenir, gerekli eğitimlerini tamamladıklarında üst yönetim tarafından uygun görülürse yükseltilirler.
Kişinin stajyer olduğu vakit, kadroyu tanıması ve eksiklerini tamamlayarak departman işleyişini öğrenmesine olanak sağlar.
Bilgilerin tamamı Cesur nickinden alınmıştır. Kendisine teşekkür eder ve Başarılarının devamını dilerim.
İstek, görüş veya sorularınızı /server irc.geveze.org /query Cesur nickine belirtebilirsiniz
__________________ Hep söylüyoruz namaz 5 vakit, ahlak ise 24 saat farzdır. |