Windows ortamında , MinGW
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] yada Cygwin
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] -
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kurup,gerekli ortamı oluşturduktan sonra, Unreal* yazılımı derleyebilmek için gereken bağımlılıkların kurulumunu bu ortam üzerinden
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] halledip, Unreal* kurmayı deneyebilirsiniz. ( UnrealIRCD buna destek vermiyor(muş..).)
Yada : Windows makina üzerinde sanallaştırma yazılımları
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] -
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] aracılığıyla GNU NIX* /BSD türevi bir " OS" distrosu kurulumu yapıp "sanal makina oluşturup" bunun üzerinden Unreal* derleyip çalıştırılabilinir.
not: "zaten "sanal" olan bir makina üzerinde,bir program çalıştırmak için başka bir sanal* ortam yaratmak/çalıştırmak ne kadar kullanışlı*/verimli yada mantıklı* olur orasınıda siz takdir edin...UnrealIRCD 'nin win sürümünü kurmanız çok daha doğru olabilir o makinaya...ama "macera" arıyorum ... diyorsanız, size kolay gelsin..."