BUFFERPOOL kullandığın cihaz limitleri ile alakalı bi durum. Unreal cihaz destekli çalışır src/ircd.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define NEGATIVE_SHIFT_WARN -15
#define POSITIVE_SHIFT_WARN 20
satırlarını
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define NEGATIVE_SHIFT_WARN 9999
#define POSITIVE_SHIFT_WARN 9999
şeklinde değiştir.
include/config.h
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MAXSENDQLENGTH 3000000
satırını
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define MAXSENDQLENGTH 9000000
şeklinde değiştir.
yine aynı dosyada
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define BUFFERPOOL (18 * MAXSENDQLENGTH)
satırını
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#define BUFFERPOOL (82 * MAXSENDQLENGTH)
şeklinde değiştir. Ardından make clean çek ve sonra ./Config komutunu uygula
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
What is the maximum sendq length you wish to have?
[3000000] ->
sorusuna 9000000 yanıtını ver enterla.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
How many buffer pools would you like?
This number will be multiplied by MAXSENDQLENGTH.
[18] ->
sorusunada 82 yanıtını ver enterla. Diğer soruları enterla. Ardından make. Sunucunda aktif olan modülleri make custommodule şeklinde tekrar derlemen şart.
iyi Çalışmalar.