Haftanın Help Departman Polemiği < 3 > Chat.Gen.TR / #Help
09.03.2013 tarihli HELP departman polemiği , Chat.Gen.TR #Help departmanı ;
Yönetim Şeması ; HelpKordinator: Thales (Kustah) HelpManager: HelpMaster:Perfect, yAkAmOz HelpSops: LoVeBoYmE HelpOps: Raskolnikov Helperler: Bahoz - NoRm - taDeLLe- - SaNeM - Sevgi - Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. - Düş - Dark - thaLia - IceLady Help Stajers: ErKaN_Es - menekşe - Ebruuu - Paşa - tRib Departman Görev Şeması ; Help koordinator: Thales (Kustah) Eğitim Genel sorumlu: Perfect Bireysel eğitim ve adaylar sorumlusu: yAkAmOz , LoVeBoYmE Bireysel Eğitim Yardımcısı : Raskolnikov Bot sorumlusu: Thales (Kustah) , Departman Kanallar Şeması ; #Help - Bu kanal sunucu uzerindeki kullanicilara IRc/Services Konuları Dahilinde Destek Vermek İçin Açılmıştır. Yardım Aldıktan Sonra Bekleme Yapmak Yasaktır. #HelpTeam - Bireysel Eğitim Ve Helper Adaylarına Eğitim Verilen Kanaldır.
#Sınav - Helper Olmak İçin Gelen Userlerimizin Sınav Oldukları Kanaldır. #Helpers - Help Departman Yetkilililerin Bulunduğu Ve Fikir Alışverişi Yaptıkları Kanaldır. #Helpsops - Help Departmanı Üst Yöneticilerinin Fikir Alış Verişi Yaptıkları Kanaldır. #Egitim - C-Egitim Komut Oyun Botunun Bulunduğu Kanaldır. Departman GENEL Yönetim Şekli ;
#Sınav kanalında sınav olan helper/adayları 5/3 yapsada - 5/5 yapsada Help Departmanına (%) olarak eklenirler.
Eklendikten sonra tüm " -/+ "lari göz önünde bulundurulup yükseltilip veya yetkileri düşürülürler.
Departman olarak tamamiyle komut bilgisi iyi ve karakter olarak sunucumuzu ve departmanımızı iyi temsil edecek helperlar yetiştirmekte ve tercih etmekteyiz.
Hiç bir surette komut bilgisi iyi diye kimsenin garantisi olmamıştır olmayacaktır. Her zaman çalışma, azim ve sadakatte iddalı olmayı tercih ettik ve edecegizde. Departman Sistematik Şeması ; Helper Aday / Halfop: 40 Helper / Helper: 50 HelperAop / HelpOp: 75 HelpSop@ / HelpSop/HelpProtect 99 HelpMaster& / HelpSuccessor: 500 HelpManager& / HelpSuccessor: 999 Helper Aday / Halfop: Kadroya yeni katılanların başlangıç seviyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek ve eğitimleri yakından takip edip helper rütbesine yükselmek için tüm gayretiyle çalışmak başlıca görevleri arasındadır. Kadroya yeni katılmış bir halfoperatör'ün helper rütbesine yükselme süreci performansa bağlı olarak 1 hafta ila 1 ay arasında değişmektedir. HelperAop / Helper: Kadronun asil üyesidir. Help kanalına gelen kullanıcılara en iyi yardımı vermek eğitimleri yakından takip edip helpsecure rütbesine yükselmek ve halfoperatörlere help sistemi hakkında bilgi verip yardımcı olmak başlıca görevleri arasındadır. HelpSop& / HelpSop / HelpProtect: Eğitim komitesinde aktif görevde olurlar. Sürekli araştırmalar yapıp helpdesk'ler ile paylaşırlar. Aynı zamanda HelpManager'lar tarafından verilen uzmanlık eğitimlerini yakından takip ederler. Etik olarak her davranışları ile helperlara ve kullanıcılara örnek olmakla yükümlüdürler. Helperlara karşı adaletli yaklaşımları ile objektif kararlar verirler. Help komitesi üyesi adayı olduklarının bilincinde olup.
Buna yakışır şekilde çalışırlar. Bunların yanı sıra HelpDesk'leri yakından gözlemleyip departman içerisindeki performanslarını Help Manager'lara iletirler. HelpManager~ / HelpSuccessor: Help komitesi üyelerinin rütbesidir. Help departmanının genel sorumlularıdır. Departmanın her bölümünde aktif olarak görev alırlar. Eğitim komitesi sorumlusu bu departmanda yer alır, ortak olarak hazırladıkları uzmanlık eğitimleri çizelgesini uygulayarak HelpSop'ları komite için hazırlarlar. Departman hakkında alınacak kararlar, komite üyelerinden birinin oylamaya sunması ve çoğunluğun onaylaması ile hayata geçer.
Yukarida verilen bilgilerin tümü Thales nickli arkadaşımızdan alınmıştır. IRCForumlari.Net adına kendisine teşekkür ediyor, ekip olarak başarılarınızın devamını diliyorum.
__________________ *Zafer asla mahvolduklarını zannedenler tarafından kazanılmaz. Alparslan TÜRKEŞ #dimetoKa |