Tekil Mesaj gösterimi
Alt 25 Mayıs 2012, 03:04   #1
Çevrimdışı
Liaaa
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Bmw R 1200 RT





Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.



2 silindir meraklılarına göre, yollarda birinci sınıf geziyi özetleyen unutulmaz araç, yaklaşık 30 yıldır RT’dir. Uzun yolculukları sevenler için, baştan sona mükemmel bir şekilde tasarlanmış motosiklet konseptini simgeleyen başka bir terim bulmak zordur. Bu motosikletin özellikleri arasında ASC ve ESA II* gibi isteğe bağlı benzersiz ekstra özelliklere sahip birinci sınıf yürüyen aksam ile birleştirilmiş optimum ergonomi, oldukça rahat kullanım, mükemmel rüzgâr ve her türlü hava koşullarına karşı koruma, yer almaktadır.

Gezi segmentinde, bu özellikler en son yenilik standartlarını da belirliyor. R 1200 RT, yeni ve dinamik tasarımıyla her konuda mükemmel değerlere ulaşırken, bir yandan da binlerce kilometre yol almak için üretildiği mesajını verir; üstelik kesintisiz olarak!


R 1200 RT aynı zamanda seçkin bir motor ve büyük motosiklet dinamiklerinin olağanüstü bir birleşimini de sunuyor. Karakteristik "boxer" üstünlüğü bu versiyonda daha da geliştirildi; motorun şu andaki en güçlü özelliği olan HP2 Sport'tan gelen radyal DOHC** supap çalıştırma sistemi, bu versiyonda akıcı çalışma özelliğinden ödün vermeden daha mükemmel bir tork elde etmek için tasarlandı ve 6.000 dev/dak'da 120 Nm azami tork ve 110 bg motor gücü sağlıyor. Bu, en düşük motor devri aralığından orta aralığın üstündeki devirlere kadar hissedilir bir itiş gücü artışı anlamına geliyor. Egzoz sistemindeki yeni supap kontrolü ise mütevazi ama dinamik bir ses yayıyor.

Konfor açısından ise motosiklet, neredeyse tüm komutları tek bir birimden yürüten yenilikçi çalıştırma anlayışına sahip Multi-Controller özellikli, isteğe bağlı bir ekstra olan yeni bir ses sistemi barındırıyor.

Kısaca, size sadece test sürüşü için bize uğraması kalıyor.

*ESA II = Elektronik Süspansiyon Ayarı. Elektronik yay yatağı ve yay oranı ayarlaması

** DOHC = Üstten Çift Eksantrik, silindir başına üstten çift eksantrik

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet bizimmekan