Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! cd Unreal3.* Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! pico -w src/modules/m_join.c Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! if (chptr->mode.mode & MODE_AUDITORIUM)
{
if (MyClient(sptr))
sendto_one(sptr, ":%s!%s@%s JOIN :%s",
sptr->name, sptr->user->username,
GetHost(sptr), chptr->chname);
sendto_chanops_butone(NULL, chptr, ":%s!%s@%s JOIN :%s",
sptr->name, sptr->user->username,
GetHost(sptr), chptr->chname);
}
else
sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
":%s JOIN :%s", sptr->name, chptr->chname); satirlarindaki; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
":%s JOIN :%s", sptr->name, chptr->chname); satirini; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
":%s JOIN :%s_kanal", sptr->name, chptr->chname);
sendto_one(sptr, ":Kanal NOTICE %s %s_kanal Kanalina aktarildiniz.", sptr->name, chptr->chname); olarak değişin. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! make && ./unreal rehash Kullanici join kullandiği zaman gireceği kanala örneğin istanbul kanalina girecekse, istanbul_kanal kanalina giriş yaptirilacaktir. Taki sonda olmali ,)
|