Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28 Kasım 2011, 03:48   #1369
Çevrimdışı
Bab
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Cevap: Yeri Olan Kitap Cümleleri




Toplanmış halde atayım;

Dünyanın en eski mesleği fahiş*likse dünyanın en eski hayal kırıklığı da aşktı.

Kinyas ve Kayra (Sf. 425)

*

Hicbir sey dost degil bu evrende. Insanlarin anlamasinin zamani geldi. Günesin sayesinde degil dünyadaki hayat. Günesin dunyayi buharlastirma arzusundan dolayi hayat var gezegende.

Kinyas ve Kayra
(Sf. 322)

*
O gün yataktan kalkmadım.Kan kardeşimin ölümünü hazmetmem gerekiyordu.Bazıları yürüyerek,bazıları yatarak.Ben yatakta dönerek sindirdim.Kinyas'ın yok oluşunu.Bir ara ,koşarak aşağıya inmeyi onu aramak istedim.Ama bulduğum taktirde ne diyeceğimi bir türlü planlayamıyordum.Bir sürü kelime vardı kafamda.Ama birleştiremiyordum bir türlü,mantıklı cümleler var etmek uğruna ''Döverim '' dedim ben de .''Vururum ! Yere düşer.Tekme atarım.'' En azından bir iletişim kurmuş olurum,diye düşündüm ...Ama vazgeçtim Kinyas o kadar çabuk kaybolurki şehirin sokaklarında,casus uydular bile bulamazdı onu,apartmanların gölgesinde yürürken...Sonsuz yalnızlığım eşsiz bir heykeldi artık.Hatasız bir anıt.Mermer bir başyapıt.Dünyanın sekizinci harikası! Sadece ben kalmıştım Kinyas'tan geriye .Sadece Kayra ..``

Kinyas ve Kayra (Sf.260)


*

Kurtulmaya gelmedik dünyaya. Daha da saplanmak için buradayız. Dibine kadar. Onun için çürüyor bedenlerimiz ölünce.

Kinyas ve Kayra

*

Düşün! Bize matematik dünyasının kurgusal ve sonsuz olduğu öğretildi. Bunu kabul ederim. 1'den sonra 2 gelir dendi. Bunu da kabul ederim. Ama sonra 1 ile 2 arasındaki sonsuzluğu düşündüm. Peki o nereye gitti? irrasyonel sayılar varken bir sayıdan sonra diğer bir tam sayı nasıl gelebilir? Eğer 1'den sonra virgül konursa ve bunun da kıçına sonsuz sayı konabiliyorsa 2 nasıl gelir? işte! Soru bu! Yanıtsız bir soru. Ve işte matematiğin hatası! Dolayısıyla matematik yok. Onun üzerine kurulmuş dünya düzeni de yok... Ama ben anlayabilirim. Anlayabilirim bu sorunu. Ve o zaman ortaya yaklaşık sayılar çıkar. Yani hiçbir sayı tam değildir. Hepsi tama yaklaşır. Ama varamaz. Demektir ki 1999...9'u bize 2 diye yutturmaya çalışan bir dünyanın çocuklarıyız. Ve dünya da aslında tam gibi görünürken aslında bir irrasyonellik harikası. işte bunun için hayat yoktur. Olsa dahi o da irrasyoneldir! Yani anlamsızdır. Ne bir başlama nedeni ne de bir oluş nedeni vardır. Evrende uçuşan kocaman bir irrasyonellik. Tabi ki dünyanın bir anlamı olması gerekmiyor. Belki de onu anlamlandıran üzerinde yaşayan akıl sahibi yaratıklardır. Ama onların da bizi getirdiği nokta ortada!

Kinyas ve Kayra (Sf. 38-39)

*

Benim adım Kinyas. Gün ağrıyor. Başım ağrıyor. İsmimi kendi-me ben verdim. Bitmeyen bir öfke ve bitmeyen bir mutsuzluğun ifadesi. Bütün insanlara kızgınım. Yaşadıkları için. Hayattan mi-dem bulanıyor... Ateşle oynarım. Yeterince benzin ve karşımda oturan adamın ceketinin iç cebindeki çakmakla dünyayı yakabili-rim. Benim adım Neron. Geceleri çaldığım arabalarla gezerim. Tokyo'da doğdum. İki zenciye üç gram kokain karşılığında bilek-lerimi kestirttim. Sabah uyandığımda okyanus beni yıkadı. Benim adım Steve McQueen. Bütün bildiklerimi kusarak hayatta kalıyo-rum. David Bowie'yi rüyamda gördüm. Sabah bir gözüm yoktu. Şi-ir yazdım. Tam üç tane. Birini rendeleyip makarna sosuma kattım. Diğerini yakıp küllerini kum saatine koydum. Biraz zaman kazan-dım böylece. Sonuncusunu ise şimdi yazdım. İşte geliyor:

Sözlerimin sonunu duymadığın zaman.
Cümlelerimin sonunu duymadığın zaman.
Değiştiriyorum son kelimelerimi.
Değiştiriyorum sonumu.


Kinyas ve Kayra


*

Hayatın kendisi 'halüsinojen.' Oksijenin kendisi uyuşturucu. Öyle bagimlisi olmuşuz ki birkaç dakikalik eksikligi öldürüyor...

Kinyas ve Kayra

*

Tek spor sekstir. Herkes kazanır. Hepsi bu.

Kinyas ve Kayra


*

Cahil ile anarşist arasındaki fark tüy kadardır. O aradaki tüyün üzerinde durur bütün okunan kitaplar. Ama tarihçiler üflediği zaman tozlu arşivlerin üzerine ne tüy kalır ne de aradaki fark. Cahil de geçmiştir sarıda anarşist de.


Zargana

*

Hayat cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır.
Zargana
*


Gerçekte üç büyük din de dünyayi cehenneme çevirmek için çıkmıştır. Tek amaçları budur. Çünkü hayattan sonra sadece cennet vardır. Insanoğlunun cenneti hak etmesi için cehennemden geçmesi gerekir. O cehennemden de üç ilahi din eliyle dünyada hüküm sürmektedir. Tanrı'nın mantığı budur.
Zargana

*

İnsanlık kendini öldüren ilk insan tarafından ihanete uğramıştır.
P*ç

*

P*çler aşık oldukları kadınların kendilerini kurtaracaklarını düşünür.

P*ç


*

Hayat seni öyle bir noktaya getirir ki kendini sevdiklerinle savaşırken ve nefret ettiklerinle sevişirken bulursun. Üzülürsün. Pişman olursun. Sonra biraz zaman geçer ve tersinin bu dünyada işlemediğini anlarsın.

P*ç


Müslüman olduğunuzu varsayarak söylüyorum: Allahsızlık Allah'a mahsustur. Insanın kaybetmekten korktuğu bir tanrısı ancak Tanrı'nın tükenmeyen insanları vardır. Dolayısıyla sorgulanması gereken Tanrı'ya atfedilen niteliklerdir. Tanrı'nın varlığı yerine iyiliği ya da kötülüğü hakkında kuşkuya düşmek gerekir. Unutmamak gerekir ki Allah'ın dediğinin olduğu bir dünyada yaşıyor ve her saniye ölen bebeklere tanıklık ediyoruz. Üzerinde düşünülmesi gereken iki soru var: Birincisi: Günümüz dünyası kimin eseridir? Insanın mı Tanrı'nın mı?Ikincisi: Insanlığın mutsuzluğukutsal bir gereklilik midir? Yanıtlarını düşünmeye cesaret etmekinsanın kendine doğru atacağı ilk adım olacaktır.

Hiç bir insan Tanrı'nın iyi olduğuna inanmak zorunda değildi.

Azil

*

Kendi başına doğuran mucizelerin kadını kibele dönemi biteli çok oluyor. Spermlerinin marifetini anlayan erkeğin çağındayız. S*k çağı! Boyundan büyük s*ki olan bereket tanrısı Priapos’un kurallarının çağı! Bu çağda mal, sahibini zayıflatır. Bu çağda savaşları, kaybedecek kadını olmayanlar kazanır. Bu yüzden erkek, olabildiğince derine gömer kadını. Gökte, kadına ait ne varsa onu taşıyan şeytan, yerde erkeğe ait ne varsa onu taşıyan kadın. Aralarında kalmıştır, sıkışmıştır erkek. Kızgındır. Bu yüzden gömer kadınını. Eşit olamayacağını bildiği için, üstüne çıkar tepinir. Çünkü s*kini doğrultmazsa doğurtamayacağını, ama bir kadının kısırda olsa zevkten delirebileceğini bilir! Erkek , kadından nefret etse de peşinden koşan, yakaladığı yerde de yumruklayan bir doğa kazasıdır. Kendisinin de iddia ettiği gibi, sahip olduğu her şey s*kinden küçüktür. Aklı, kalbi, insanlığı, her şeyi…

Ziyan (Sf. 159)

Dünya bir tezgahtır. tezgahın hangi tarafında hayat olduğuysa ancak ölünce anlaşılır.

Malafa


*

Biz, yer çekimi ile dünyaya zincirlenmişiz. Kimbilir nereden kovulduk? Cennetten mi? Hiç sanmıyorum. Hem de hiç.

Ziyan (Sf. 17)

*

Büyüyünce ne olacaksın küçük çocuk? Öleceğim a*ına koyayım! Geberip gideceğim! Doğru cevap, geçtin sınıfı.

Ziyan (Sf. 40)

*

Sen, gözlerinden ateşler saçarak, zehirli oklarını bana yöneltirken, ben sana aşık oldum Nehir...
sen, tüm şatafatlı tanımlardan sıyrılıp en doğal halinle yaramazlık yapan çocuklar gibi boynunu bükmüş bağışlanmayı beklerken, ben sana aşık oldum Deniz..

En Son Yürekler Ölür

*

Aynı zihinde yer alan karşıt düşünceler birbirini yok eder ve ışığa dönüşürler.

Azil (Sf.28)

Tanıdım kadınları .Biliyorum nasıl yaşadıklarını.Neler içip neler yediklerini.Rimelli gözleriyle süzdükleri hayatı nasıl elekten geçirip yaşadıklarını biliyorum ...Ama yetmedi.Hiç biri yetmedi.Ne onların birer melek olması,nede ağaçların kabuğuna kazındığı taktirde kalbi andıracak bir oragana sahip olmam işe yaradı.Kadınlar bana fazla geldi..

Kinyas ve Kayra

*

Düşünceler mükemmel, ancak davranışlar kusurludur.

Azil

*

Sevgi,tırmananları birbirene bağlayan halattı..Biri düşerse diğerinin hayatta kalamsı için halatın kesilmesi gerkiyordu..Ancak sevgi,kesilemeyecek kalın bir halattı ve sonunda herkes düşerdi..Aptallar sevdikleriyle düşer,kötüler sevdiklerini aşağı çeker..

Azil

Doğu'da kızlar kadın doğar. ecellerinden önce ölürler. ilk yemeği anasının memesinden gelen ve yediği çanağa tükürmekte sakınca görmeyen erkek, o kadar çok kadın gömer ki, toprak bile artık dişidir. bu yüzden toprak ana diye bilinir.

Ziyan
*
Türkçe'deki kelimelerin ilk anlamlarının pek de geçerli olmadığı bir yüzyılda ---ler, babaları bilinmeyenler değil, babalarına ihanet edenlerdir.

P*ç




Bu kadar.

__________________
Ayrıcalığa alıştıysanız eşitlik zulüm gelir.
 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver