27 Ekim 2011, 01:25
|
#1 |
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Haftanın Help Departman Polemiği < 10 > mIRCTR.ORG / #help
Merhaba IRCForumlari.NET kullanıcıları. Chat.Gen.TR'den sonra sıradaki help polemiği konumuz mIRCTR.ORG'dur.
Öncelikle ilgili departmanı tanıyalım.
mIRCTR.ORG #help departmanı görevlileri: - Help founder: aLone
- Help manager: Toxic, Corci
- Help master: Serdar
- Help sop: imposible, Enteresan
- Helper: Damage, Kaan, eFe, ThaLes, AnGrY, ReiS, SuSKuN, KanaS, bAbA, HqN, _Tufan___, phoenix, CaKaBo, Law, BaNdErAs, Lisa
- Stajyer helper: AsigirL, Joker, BerkaY, AndY, EmRe, Nefise, Jatebe, Hero_
mIRCTR.ORG #help departmanı kanalları: - #help: IRC-d/Services resmi yardım kanalı.
- #helpers: Help departmanı görevlilerinin koordinasyonu (yardımlaşma-sohbet) için kurulmuş kanal.
- #help@: Help departmanı üst düzey yöneticilerinin (sop, master, manager, founder) bulunduğu, ayrıca Helpteam botu kontrol kanalı.
- #egitim: Genel eğitim ve IRC-d/Services soru-cevap oyunu kanalı.
- #helpteam: Helper yetiştirme (bireysel eğitim) kanalı.
- #sınav: Kişisel/genel helper seçme sınav kanalı.
mIRCTR.ORG #help departmanı botu: - Helpteam: Help departmanına görevlilerine (helper-helper adayı) ait çeşitli istatistikleri kayıt altına alan sistematik bot ve bireysel eğitim sistemine ait bot.
Yukarıdaki bilgilerin tamamı, help founder aLone'dan alınmıştır. mIRCTR.ORG #help departmanı hakkında görüşlerinizi, sevgi ve saygı sınırları içerisinde başlık altından belirtebilirsiniz. |
| |