Tekil Mesaj gösterimi
Alt 07 Şubat 2011, 22:53   #1
Çevrimdışı
eVe
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
IF Ticaret Sayısı: (0)
IF Ticaret Yüzdesi:(%)
Aöf 2. Harç Taksiti ödeme Tarihleri 28 şubatta sona eriyor!!!




2010-2011 AÖF Harç 2. Taksitler 28 Şubat'ta Sona EriyorAnadolu Üniversitesi (AÜ) Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri öğrencilerinin 2. taksit tutarlarının ödenmesi 28 Şubatta sona eriyor.

Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.


Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.

ÖDEMELER

1. ÖĞRETİM GİDERİ VE CARİ HİZMET MALİYETLERİNE ÖĞRENCİ KATKI PAYI ÖDEMELERİ

Kayıt yaptıracak adaylar iki farklı ödeme yapacaklardır; Birinci ödeme kitap, sınav hizmetleri, basılı malzemeler ve diğer hizmetler karşılığı olan "Öğretim Gideri", ikinci ödeme ise her yıl Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen "Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payı"dır.

"Öğretim Gideri" ve "Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payı" 1. taksit ödemeleri İnternet başvurusu tamamlanıp kayıt için gerekli diğer belgeler hazırlandıktan sonra yapılmalıdır. Bu ödemelerin 2. taksitleri 1. taksitle birlikte yapılabilir.

Adaylar bankaya ödeme yaparken kayıt türü-bölüm/program belirterek ödemesini gerçekleştirmelidir (Örneğin, ÖSYS-İktisat; ÖSYS- Ev İdaresi, Jandarma MEÖP gibi). Bankaya yapılan ödeme sonunda alınan dekont üzerindeki kimlik bilgileri, ödeme miktarı ve kayıt türü-bölüm/program bilgileri mutlaka kontrol edilmelidir. Kayıt yaptırılacak kayıt türü-bölüm/program dışında, başka bir kayıt türü- bölüm/programa para yatırılması halinde kaydın yapılması mümkün olmayacaktır.

Açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelerden her ne sebeple olursa olsun kaydı silinenler ile programlardan mezun olanlar tekrar açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelere yeni kayıt yaptırabilmek için, varsa kaydının silindiği veya mezun olduğu programa ait eski borçlarını ödemek zorundadırlar. Bu borçlarını ödemeden yeni kayıtları yapılmaz.

Banka dekontunu öğreniminiz süresince saklayınız. Dekont daha sonra Üniversite yetkililerince istenebilir.
2. ÖĞRETİM GİDERİ VE CARİ HİZMET MALİYETLERİNE ÖĞRENCİ KATKI PAYI 2. TAKSİT ÖDEMELERİ

"Öğretim Gideri" ve "Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payı" yıllık olarak hesaplanmakta olup öğrencilere ödemelerinde kolaylık sağlamak amacıyla iki taksitte alınmaktadır.

2. taksit ödemelerinizi isterseniz 1. taksitle beraber yapabilirsiniz.

2. taksit ödeme süresi 28 Şubat 2011 tarihi mesai saati bitiminde sona erecektir. Bu tarihten sonra ödeme yapmak isteyen öğrenciler yasal faiziyle birlikte ödeme yapacaklardır.

2011-2012 öğretim yılı kayıt yenileme tarihine kadar 2. taksitlerini ödemeyen öğrenciler bu borçlarını kayıt yenileme bedelleriyle birlikte ödemek zorundadırlar. 2010-2011 öğretim yılı 2. taksit ödemesini yapmayan öğrencinin sonraki öğretim yılı kaydı yenilenmez.

"Öğretim Gideri" ve "Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payı" ödemelerinizi AÖF Büro-Web sitesinden T.C. kimlik numaranızı ve AÖF Büro-Web/AÖF E-Posta Hizmetleri Şifresini girerek öğrenci harçları kısmından kontrol edebilirsiniz.

Ödemelerle ilgili bilgiler tüm detayları ile kayıt kılavuzunda, İnternet sitesinde, AÖF bürolarında ilan edildiği için ayrıca öğrencilere 2. taksit ödemeleriyle ilgili bir tebligat yapılmayacaktır.
3. ÖDEME YÖNTEMLERİ

Aşağıda açıklanan dört yöntem dışında ödemelerin posta havalesi, banka havalesi ve EFT gibi yollarla yapılması kabul edilmemektedir.

Vakıfbank Şubelerine Ödeme

Vakıfbank'ın herhangi bir şubesine T.C. kimlik numaranız ile kayıt yaptıracağınız kayıt türü-bölüm/program belirterek ödemenizi gerçekleştiriniz.

Vakıfbank Internet Bankacılığından Ödeme

Vakıfbank'ta Internet bankacılığı kullanıyorsanız, Vakıfbank'ın Internet sitesindeki "WebŞubem" menüsünden Internet şifrenizle giriş yaparak "Ödemeler" ve "Üniversite Harç İşlemleri" yollarını sırasıyla yıklayınız. Ardından üniversite seçeneğinden "Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Ödemeleri"ni seçiniz. Öğrenci numarası olarak T.C. kimlik numaranızı doğru şekilde giriniz ve "Devam" tuşuna tıklayınız. Bir sonraki sayfada kayıt türü - bölüm/programa göre yapmanız gereken ödeme tutarları görülecek ve onaylamanız istenecektir. Onaylamanızdan sonra ekranda görülecek dekontun dökümünü yazıcıdan alarak öğreniminiz süresince saklayınız.

Vakıfbank ATM'lerinden Ödeme

* Kartsız Ödeme
Parabankomat ATM'lerde, Giriş tuşuna basarak ulaşacağınız "Kartsız İşlemler" ekranında, "Üniversite Ödeme" işlemini seçtikten sonra ATM ekranında görünen Anadolu Üniversitesi AÖF kodunu ve ardından T.C. kimlik numaranızı girerek, borçlarınızın listelendiği ekranda kayıt yaptıracağınız programa ait tahsilatı seçip işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

* Kartla Ödeme
Vakıfbank Bankomat 7/24 kartınızla giriş yaptıktan sonra "Üniversite Ödeme" seçeneğinde ATM ekranında görünen Anadolu Üniversitesi AÖF kodunu ve T.C. kimlik numaranızı girerek, borçlarınızın listelendiği ekranda kayıt yaptıracağınız programa ait tahsilatı seçip işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz bilgilerini girerek başkasına ait ödeme de yapabilirsiniz.

İşleminizin sonuçlandığından emin olduktan sanra ATM'den aldığınız makbuzu ödeme yaptığınızı belgelemek için saklayınız.

Telefon Bankacılığı ile Ödeme

Vakıfbank İnternet müşterisi olanlar "444 0724 Vakıfbank telefon bankacılığını" arayarak sırası ile "Bankacılık Hizmetleri"ni, "12 haneli Vakıfbank müşteri numarasını", "8 haneli İnternet şifresini" tuşlayıp, "Müşteri temsilcisine bağlanarak" ödemelerini yapabilirler. Üniversite tarafından talep edilen veya edilecek olan ödemelerin zamanında yapılmamasından doğacak sonuçlardan Anadolu Üniversitesi sorumlu olmayacaktır. Yanlış yapılacak bir ödemenin sorumluluğu öğrenciye aittir.

4. ÖDEMELERİNİ KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ'NDEKİ BANKAYA YAPAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!

Ödemelerini Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ndeki bankaya yapan öğrencilerin 1. taksit banka dekontunu kayıt yaptırırken, 2. taksit banka dekontunu ise ödeme yaptıktan hemen sonra mutlaka AÖF Lefkoşa Bürosuna götürerek borç bilgilerini sildirmeleri gerekmektedir. Bu işlemi yapmayan öğrenciler Fakültemiz kayıtlarında borçlu gözükeceklerinden ve başka bir yöntemle borç kayıtları düzeltilemeyeceğinden, doğacak sonuçlardan Anadolu Üniversitesi sorumlu olmayacaktır.

 
Alıntı ile Cevapla

IRCForumlari.NET Reklamlar
sohbet odaları eglen sohbet reklamver