|
toXic Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. |
hata veriyor üstad. rehash cekerken
Notice -- unrealircd.conf:165: loadmodule src/modules/m_joindelay.so: failed to load: Unable to locate Mod_Header
böyle bi hata verdi Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! /*
* author; EceLMeriC - Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
* module; m_joindelay.c
* date; 01.11.2010
*/
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
DLLFUNC int m_joindelay(aClient *, aChannel *);
ModuleHeader MOD_HEADER(m_joindelay)
= {
"m_joindelay",
"IRC channel join delay By EceLMeriC",
"IRC channel join delay By EceLMeriC",
"3.2-b8-1",
NULL
};
DLLFUNC int m_joindelay(aClient *sptr, aChannel *chptr)
{
if (IsOper(sptr))
return 0;
char *kanal = "#Kontrol";
char *k[3], channels[512];
strlcpy(channels, kanal, sizeof(channels));
k[0] = sptr->name;
k[1] = channels;
k[2] = NULL;
if ((TStime() + sptr->firsttime) <5)
{
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :\2%s\2 \2%d\2 Saniye sonra kanallara alinacaksiniz..",
me.name, sptr->name, chptr->chname, 5 - (TStime() - sptr->firsttime));
return HOOK_DENY;
}
else {
do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, k);
}
} bu şekilde ekli kod
bu seferde
unrealircd.conf:165: loadmodule src/modules/m_joindelay.so: failed to load: Unable to locate Mod_Init
diyor
bide bişey soracam üstad
şu giriş kodu olayı ile ilgili
şöyle bişe yapılabilir mi acaba
mesela adam /server irc.xx.net 6667 yazınca
giriş kodu
ve altında /giris kod şeklinde giriniz yazıyor
şimdi diyorumki acaba bunu giriş kod girdirmesi degilde
Lütfen bekleyiniz girişiniz kontrol ediliyor diyip 10 saniye beklettikten sonra otomatik olarak giriş kodunu girmiş gibi sunucuya aldırabilirmiyiz.
mesela bu giriş kodunda belli bi süre şifrei girmezsen şifre girilmedi diyor.
şifre girilmedi kısmını direk join olarak deiştirebilirmiyiz.
|
Ben rehash cektim sunucuya girmedim acik görünüyorda ps x den.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/*
* author; EceLMeriC -
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir.
* module; m_joindelay.c
* date; 01.11.2010
*/
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
DLLFUNC int m_joindelay(aClient *, aChannel *);
ModuleHeader MOD_HEADER(m_joindelay)
= {
"m_joindelay",
"IRC channel join delay By EceLMeriC",
"IRC channel join delay By EceLMeriC",
"3.2-b8-1",
NULL
};
DLLFUNC int m_joindelay(aClient *sptr, aChannel *chptr)
{
char *kanal = "#Kontrol,#mIRC,#Sohbet";
char *k[3], channels[512];
strlcpy(channels, kanal, sizeof(channels));
k[0] = sptr->name;
k[1] = channels;
k[2] = NULL;
if ((TStime() + sptr->firsttime) <5)
{
sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :\2%s\2 \2%d\2 Saniye sonra kanallara alinacaksiniz..",
me.name, sptr->name, chptr->chname, 5 - (TStime() - sptr->firsttime));
return HOOK_DENY;
}
else {
do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, k);
}
}
Bu sekilde sorun vermemesi lazim. Unreal'in 3.2.7 veya daha üstü iste Unreal klasorunde rm -rf core.* yapip tekrar sunucuyu startlayin kapanirsa ./unreal backtrace yapip gelen core dosyasını yazip enterlayin cikanlari yazin bakalim bi.[/QUOTE]
make de sorun cıkmıyor yukardaki gibi ama rehash ta hata veriyor
version unreal3.2.3
deniyip sonucu bildiricem söylediklerini
root
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. [~/Unreal3.2]# rm -rf core.*
root
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. [~/Unreal3.2]# ./unreal backtrace
Usage: unreal start|stop|rehash|restart|mkpasswd|version
root
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. [~/Unreal3.2]#
olmuyor