Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
alias snow {
if $1 isnum 1- {
;; Initializing the window.
window -apdk @snow
var %i = 1, %w = $window(@snow).w, %h = $window(@snow).h, %m = $1
;; Making sure it's black.
drawrect -fr @snow 0 1 0 0 %w %h
;; Drawing every of the <n> snowballs. \o/
while %i <= %m {
set %snow $+ %i $r(1,%w) $r(1,%h)
drawdot -r @snow 16777215 2 $($+(%,snow,%i),2)
.timersnow $+ %i -m 0 2 _snow %i %w %h
inc %i
}
}
elseif $1 = off {
unset %snow*
.timersnow* off
}
}
alias -l _snow {
;; This is the local alias to move the snowball.
if !$window(@snow) { snow off | return }
;; Some faster, some slower.
if $r(0,3) {
var %xy = $($+(%,snow,$1),2), %x = $gettok(%xy,1,32), %y = $gettok(%xy,2,32)
;; To the top, if on the ground.
if %y > $3 { %y = 0 }
if %x < 0 || %x > $2 { %x = $r(1,$2) }
;; "Removing" its old position, ...
drawdot -r @snow 0 2 %xy
;; moving it to the left, or to the right...
if $r(0,2) { inc %x $iif($r(0,1),-) $+ $r(1,3) }
;; to the ground...
inc %y $r(1,$r(1,4))
;; and finally drawing.
drawdot -r @snow 16777215 2 %x %y
set % $+ snow $+ $1 %x %y
}
}
menu @snow {
abort:snow off
}
Başliktada goruldugu gibi; kışı seven arkadaslar chat/chut yaparken de kar yagdirabilirsiniz ,)
yukaridaki kodu yeni bir
.ini ye ekliyorsunuz daha saglikli calismasi icin... ->
alt+r + dosya + yeni seklinde..
/snow rakam yaziyorsunuz, ornek vereyim;
/snow 56
verdiginiz rakam kac adet kar dusmesini istiyorsaniz iste..
Unutmadan; bu kod ne ise yarar? bu kod hicbir ise yaramaz, arsivímde bulunuyordu can sikintisidan paylastim, kim bilir uzun zamandir karı/kışı gormeyen arkadaslar vardir ,)