Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd Unreal3.*
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
pico -w src/modules/m_join.c
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
if (chptr->mode.mode & MODE_AUDITORIUM)
{
if (MyClient(sptr))
sendto_one(sptr, ":%s!%s@%s JOIN :%s",
sptr->name, sptr->user->username,
GetHost(sptr), chptr->chname);
sendto_chanops_butone(NULL, chptr, ":%s!%s@%s JOIN :%s",
sptr->name, sptr->user->username,
GetHost(sptr), chptr->chname);
}
else
sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
":%s JOIN :%s", sptr->name, chptr->chname);
satirlarindaki;
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
":%s JOIN :%s", sptr->name, chptr->chname);
satirini;
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
sendto_channel_butserv(chptr, sptr,
":%s JOIN :%s_kanal", sptr->name, chptr->chname);
sendto_one(sptr, ":Kanal NOTICE %s %s_kanal Kanalina aktarildiniz.", sptr->name, chptr->chname);
olarak değişin.
Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
make && ./unreal rehash
Kullanici join kullandiği zaman gireceği kanala örneğin istanbul kanalina girecekse, istanbul_kanal kanalina giriş yaptirilacaktir. Taki sonda olmali ,)