Cevap: FlaxChat eleştri, şikayet veya görüş ne denirse.
13 haziran saat 1de attığım maile gece saat 10da cevap geldi pazar günü diye önemsemedim. 13 haziran Gece 11de tekrar mail gönderdim şuan 14 haziran saat 1 dönüş olmadı. çok ilginç :S Flaxchat yazılımcılarının farklı bir işleri mi var acaba? böyle güzel bir yazılımın böyle eksik bir teknik destek anlayışıyla gölgelenmesi pek anlaşılır bir durum değil... Sen kalk o kadar emek sarfet o kadar güzel bir applet ortaya çıksın ve buna müşteri de bolca çıksın ama gel gelelim teknik desteğiniz yetersiz olsun. Garipsenmeyecek bir durum değil açıkçası.
Sayın flaxchat yetkilisi bence bu işe vakit ayırabilecek, en azından maillere cevap verebilecek bir arkadaş tutmanız gerekmekte. Çünkü her geçen gün müşteri kapasiteniz artıyor. Bu da daha çok soru ve daha çok cevap bekleyen müşteri anlamına geliyor. Maillere yoğunluktan dolayı cevap veremiyoruz diye bikaç konuda yazmışsınız. Ancak bu müşterilerinizin sorunu değil sizin sorununuz. Müşteri parasını ödediyse daha sonra karşısında bir muhattab bulmayı bekler. Bu beklentiyi farklı bir iş te çalışıyor olmanızdan dolayı mı karşılayamıyorsunuz? yoksa çok fazla sorunla karşı karşıya olduğunuz için sorunları çözmeden müşterilerle diyalog yaşamak istemediğiniz için mi cevap vermiyorsunuz? |