|
Mickey Nickli Üyeden Alıntı
Bu forumdaki linkleri ve resimleri görebilmek için en az 25 mesajınız olması gerekir. |
Sunucunuza bağlanana karşılama mesajı gönderimini öğreneceksiniz bu bölümde
------------------------------------------------
a-) Ilk olarak telnet'e login olunuz komut dizinine geldikten sonra alt bölümde verdiğim komutları sırası ile uygulayınız
=> Komut : cd Unreal3.2
; Bu komut ile Unreal3.2 klasorune girersiniz
=> Komut : cd src\modules
; Bu komut ile Unreal3.2 klasorunun icindeki src\modules klasorune giris yaptınız
=> Komut : pico m_nick.c
; Bu komut ile Unreal3.2=>src\modules=> icerisindeki m_nick.c dosyasına giris yaptınız
-------------------------------------------------------------------
b-) Bu dosyanın icerisinde bulunan alt bölümde vermis olduğum satırı aratacaksınız ( CTRL+W ) ile
- Aranacak Satır => ircd_log(LOG_CLIENT, "Connect - %s!%s@%s", nick, user->username,
- Bu satırı bulduktan sonra satırın alt bölümüne alt satırdaki kodu ekleyiniz
=>Eklenecek Kod => sendto_one(cptr, ":Nick PRIVMSG %s :Sunucumuza hoş geldiniz", me.name, sptr->name, sptr->name);
- Sunucumuza hoş geldiniz ( Yazısını istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz )
----------------------------------------------------------------------
c-) Bütün bunları yaptıktan sonra alt bölümde verdiğim komutları uygulayınız
=> Komut : cd ..
; Bu komut ile Unreal3.2 klasorune geri döneriz
=> Komut : make
; Bu komut ile değiştirdiğiniz klasoru aktif edersiniz lütfen dolana kadar bekleyiniz kapatmayınız
=> Komut : ./unreal restart
; Bu komut ile make işlemi bittikten sonra sunucunuzu tekrar başlatırsınız
|
Arkadaşım
Bu komut ile Unreal3.2=>src\modules=> icerisindeki m_nick.c dosyasına
degil .
Unreal3.2= src ... s.user.c dosyasında gereken düzenlemeleri ediyoruz ...