src/modules/m_join.c de duzenleme yapılmıstır
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
if (chptr->topic)
{
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
me.name, sptr->name, chptr->chname, chptr->topic);
sendto_one(sptr,
rpl_str(RPL_TOPICWHOTIME), me.name,
sptr->name, chptr->chname, chptr->topic_nick,
chptr->topic_time);
}
satırlarını
PHP Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
if (chptr->topic)
{
char xtopic[500];
char xtopic1[305];
char harf[3];
char harf1[2] = " ";
sprintf(xtopic1, "%s", chptr->topic);
if (strstr(xtopic1, "$")) {
int i, x;
x=strlen(chptr->topic);
i=0;
for (i=0; i<x;i++) {
if (i==0)
strcpy( xtopic, harf1 );
if (xtopic1[i] == (char)36) {
strcat( xtopic, sptr->name );
} else {
sprintf(harf, "%c", xtopic1[i]);
strcat( xtopic, harf );
}
}
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
me.name, sptr->name, chptr->chname, xtopic);
}
else {
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
me.name, sptr->name, chptr->chname, chptr->topic);
}
sendto_one(sptr,
rpl_str(RPL_TOPICWHOTIME), me.name,
sptr->name, chptr->chname, chptr->topic_nick,
chptr->topic_time);
}
seklinde degiştirin
make
unreal restart
artık topicte
$ isareti koydugunuz yer kanala giren kişiye kendi rumuzu seklinde gorunecektir.
Unreal3.2.3 da denenmistir.